Monday, August 22, 2011

Tidur satu hari?

Ayah ni sakit ke? Harini dozz off je. Katanya sakit perut dek tak makan nasi semalam. Kalau tahu perut kong kenapa tak makan nasi? Sumbat jelah. Pastu harini dah...masuk angin pastu tak larat. Dah kena buka puasa lagi. Ayah ni asyik tak larat jer. Jealous tengok dia tidur seharian. Even sekarang pukl 12.03 am pun still tidur. Bila tanya dia kata tak larat...aku tanya balik tak larat buat apa? Tidur jer...ntah la kengkadang sungguh mengecewakan. Bab ni pun dah tambah lagi segala kekusutan di antara kami. Tak tahulah. Don't wanna think bout it.

Harini  sibuk bebeno...seharian kat dapur. Pagi-pagi dah start buat tart nenas. Guna resepi di belakang acuan jer. Ok...sedap dah taklah rapuh sangat macam guna resepi mentua. Tensen je sakit jari picit acuan tuh. Kalau sempat nak buat satu adunan lagi. cukuplah tuk raya tahun ni. Then buat cupcakes tuk celebrate besday Adam esok...nak buat choc cupcakes tapi cooking choc hilang? penat korek peti ais tapi still. Hairan juga haritu dah letak balik kat drawer sayuran bawah ni. Esok terpaksa gi beli nak buat topping cupcakes...

Okaylah, taktahu la rajin ke tak nak memunaikan tarawih malam ni. Bangun lewat ni. Nasib baik rumah dah cuci, sapu, dishes dah cuci...DAMN!!! lampin berpoopy....sahur nantilah cuci. Malas nak menyental tengah malam ni. 

No comments:

Post a Comment