Friday, October 28, 2011

Mudahnya untuk kehilangan...

anak anak ku setiap hari mesti ada waktu galak. maksudnya main tuk release energy. amatla bermain dan akan lupa diri. akhirnya salah sorang akan menangis. yeay!
time masa galak ni aku memang malas nak duduk dekat sebab ...banyak sebab. tadi sebab dah lama tak bagi vitamin kat adik, so offerlah vitamin kat dia. harapannya reda sikit kot galak main tu. tetiba si adam pun nak vitamin....selalu dia reject benda berbentuk ubat. dan mereka teruskan aktiviti. lari, gelak, golek, lompat...u name it. tetiba adam batuk, macam tercekik, cuak aku tengok. eh dia makan apa? ayah terus tepuk belakang kuat giloss, takut aku tengok. then baru teringat...vitamin tadi. suruh dia minum banyak banyak...kan dah menangis, dapat tanda merah kat belakang lagi...ish, takutnya aku. anything can happen in a blink on an eye...remember, do not give them any treats during galak time. dangerous.

No comments:

Post a Comment