Sunday, January 29, 2012

I think I do have magic powers

Buktinya...
Situasi 1:
Sampai rumah pukul 6.30pm....pukul 7.00pm dinner dah siap dan aku sedang jirus pokok bunga lepas tu angkit baju ke dalam bakul, lepas tu mandikan anak-anak...so on so forth.

Situasi 2:
Pukul 1 petang masih baring atas sofa...malas nak ke dapur. Tapi pukul 2.00pm, nasi dan rendang daging siap dan aku sedang menyidai baju di luar.

Kebayakannya situasi seperti di atas saja. He he. Betulkan? Aku pun hairan. Aku takde maid, ibu, atau sesiapa untuk membantu. Cuma tulang 4 kerat ni jelah. Inilah kuasa magis dari Allah. Aku pun kagum kadang-kadang....

No comments:

Post a Comment

Congenital Scoliosis Hemivertebra Excision Part 2

How Aisha's Spine Looks Like (Image from google). The 2nd one : Complete unilateral failure of formation. Image from google For...