Sunday, January 1, 2012

New Year 2012

Dah tahun baru..2012. The year of Armageddon.
Macam biasa, aku sambut dengan tengok rancangan live kat tv. Tengok fireworks dalam tv...layan apa saja rancangan tv yang best...tidoq.

Harini cat rumah. Dah lama nak cat bahagian depan rumah ni...setengah hari dah siap...sebab dah expert cat rumah nie...:) tengah memikirkan kaler apa pulak nak beli tuk cat master bed..violet or light lavender combined with grey maybe...

Lusa, Adam akan start kindy. Bagitau dia, lusa Adam pi sekolah tau...dia kata "takmau mom. Takmau!' tu lah jawapan nya tiap kali bagitau dia kena pi sekolah...

Aku pulak, start esok kena, mesti masuk tidur awal. takut terbabas bangun pagi...you know, I am NOT a morning (early morning) person. Dulu masa Adam tadika kat Star Kids bodoh tu yer la aku bangun pagi. So, kena la go to bed early...kena change schedule menyapu/mengemop malam ni...(tak tau bila lak nak mop kalau bukan malam-malam?)

Masa Adam kat tadika, bulehlah aku fokus kat Adelina....aktiviti dengan dia pulak. Insyallah Brillkids. Nak beli dah ni. As soon as I settle my CC debt esok. Buleh wat hutang baru...ha ha ha. Ayah kata nak beli komputer baru tuk family, tak yah aku fikir pasal komputer baru dah...kalau tidah teragak juga nak beli Brillkids sebab dia guna software. Komputer minibook aku yang dah full ni...tak larat kot nak install programnyer...masa trial pun terkedek-kedek proses cpunya...oklah. Beli Brillkids untuk Adelina. 

No comments:

Post a Comment

Congenital Scoliosis Hemivertebra Excision Part 2

How Aisha's Spine Looks Like (Image from google). The 2nd one : Complete unilateral failure of formation. Image from google For...