Friday, February 10, 2012

Selamat Hari Jadi Adelina ke - 7

5 Jan 2017

Adelina dah 7 tahun...wow you are a big girl now. You mus be a very pretty girl in the school...Happy Birthday.
Semoga anak mama panjang umur murah rezeki, bijak, wise and everything good.
So how are you doing? How's everybody? How's Bubu? Is she still around?

Adelina, mama sangat sayang Adelina. Adik memang bijak sejak kecik lagi. Adik suka tunjuk buku minta mama dan ayah bacakan. Adik memang suka sangat belajar. Adik pun suka tengok cd mickey mouse yang mama pasang hari-hari tu. Mama jangka adik ni memang akan cepat buleh bercakap dan bijak. Adik juga fokus bila belajar. Tu yang mama suka baca buku kat adik.

Adik suka menangis...sejak nak mencapai umur 2 tahun ni, Adik suka menangis tanpa sebab munasabah. Kadang-kadang naik gila mama dibuatnya. Maafkan mama ya adik. Mama banyak kerja lain nak buat. Lepas habis kerja baru mama layan karenah adik. Takpelah adik, kuat nangis maksudnya pandai. 

Adik umur 7 tahun, mesti adik dah pandai membaca, bercerita, menulis, mengira, main piano...apa aktiviti adik di luar kelas? adik belajar taekwondo tak? Adik kena la belajar seni mempertahankan diri sebab zama 2017 mesti ramai sangat orang jahat. Adik pakai tudung tak? Mama harap adik akan pakai bila adik meningkat dewasa...

Mama sayang adik. Mama harap dapat bersama adik masa adik menyambut hari jadi adik yang ke-7. Amin.

Ini kek Bunny...your 2nd B'day CAKE, you couldn't wait to cut it.

You are my Princess...Love U


No comments:

Post a Comment