Monday, February 27, 2012

What a Day today...

Harini kira banyakla order...ada 6 (jer). Tapi cukup untuk membuatku membungkus barang sampai ke petang...tak sempat buat sessi Brillkids dengan Adam, tak sempat buat aktiviti Grolier dengan budak-budak tu. Cuma pasang dia punya kartun biar layan diri...
Nasib baik dah buat first session dengan si adik pagi, so malam after dinner barulah sambung second session day 18 sekali dengan Adam join si adik. Little Maths baru hari ke-17. 

Kak Nori kata nak datang kedai, so cepat-cepatla aku dan adik siap, nak ambil Adam kat tadika...tengok-tengok dia sms kata tak boleh, esok...nampaknya esok kena cepat-cepat siap jugak. Lagipun esok ada courier nak hantar barang from supplier...hopefully courier mai after 12. Susah jugak kedai jauh dari rumah, aku berangan-angan dapat kedai tepi-tepi rumah aku ni, senang banyak....minyak pun save...

Cik B masih sakit...hadoiii!!! Kena letak ais nie...

Semenjak 2 menjak ni, takde mood nak layan FB. Cukupla hapdet status CnD... ntah, nanti rindula tu. Angin meroyan apa ntah yang datang...biarlah tulis di sini saja. Keep it to myself instead of make it LOUD...lagipun aku ni auswipe jer. Siapalah aku berbanding ahli-ahli korporat tue...tak layak rasanya nak bersembang dengan mereka-mereka itu. Semua lecturer, doctor, ahli farmasi, akauntan, engineer, tak lupa cikgu-cikgi...ahli korporat....gaji besau-besau nak beli fererri...

Aku ni apelah kan...baik duduk dalam dunia sendiri...
Hanya kenangan...

No comments:

Post a Comment

Congenital Scoliosis Hemivertebra Excision Part 2

How Aisha's Spine Looks Like (Image from google). The 2nd one : Complete unilateral failure of formation. Image from google For...