Saturday, March 3, 2012

Opah I dah takde...

Sebenarnya nak tulis pasal lain, tapi baru jer mak tepon dia kata opah dah takde...
Semoga opah ditempatkan di tempat orang baik-baik dan beriman...Opah memang seorang yang sangat baik hati...Opah tak pernah tinggal sembahyang. Tak pernah lupa Quran. Mulut Opah asyik terkumat kamit dengan zikir Allah...Tangan Opah asyik pegang bacaan doa. 
Tak sangka Opah dah takde. Tak sempat tengok Opah buat kali terakhir.
Opah memang tak sabar pun nak 'pergi'...Macam tak percaya Opah dah takde...gonna miss you. Your soft spoken voice, your stories...your 'tuah' at your back, you will always be in my heart...nanti kita jumpa lagi ya Opah. Kita jumpa di Padang. You take care now...Al- Fatihah.

1 comment: