Friday, June 1, 2012

Sahabatku....

Kepada sahabatku, sabarlah yer...memang jadi auswipe ni ada ups and mostly down...
Aku dah kurang sikit down sebab boleh keluar sejak ada kedai nie. At least there is somewhere for me to go instead of terperuk di rumah...Walaupun working from home, you still need other adults interaction, right? other that hubby and in laws or talking to mom.
Nanti bila aku ada idea business aku akan suggest you okay? I have lots of ideas.
You might feel that you have nothing. Me too, I have no harta. No car, ho house. I sold my car. I live in my hubby's house. My sisters all have harta benda...I have nothing. Remember you have people you love and they love you. You can be with them all the time...right?
Harta yang sebaiknya ialah anak-anak yang bertakwa. Semua harta benda rumah kereta, semua nanti tinggal bila kita mati. Tak guna sesen pun...takpe...biarlah ya. Tengok, bila dah berharta, orang akan mula sombong, pandang rendah kat orang....pakai beg coach mulalah nak membebel kat FB beg mahal...
Janji kita kaya budi bahasa kuat iman...
Don't be sad my dear. I love you. Hope can hug you... :((

(sebenarnya nak tulis pasal beg coach, later yer)

No comments:

Post a Comment

Congenital Scoliosis Hemivertebra Excision Part 2

How Aisha's Spine Looks Like (Image from google). The 2nd one : Complete unilateral failure of formation. Image from google For...