Saturday, October 6, 2012

Tiada maaf bagimu..

Sejak beberapa hari ni, si oren asyik nak duduk luar jer. dah tak nak manja-manja dah. Bila bawa masuk dalam, terus dia sibuk nak lepak kat luar...habis kotor bulu dia.
Kadang-kadang rasa terkilan plak.
Semalam bawak dia cucuk vaksin pertama, kena RM55. Semua ada 4 kali...Cucuk anak aku pun free je taw.
Anyway takpelah, dah tanggungjawab tuan kucing.

Harini, kami semua pegi melawat mak aku...maklumlah dia baru buat laser mata sebab katarak. Macam biasa, bawak si oren masuk dalam sebelum keluar, takut nanti lapar ke sebab kami akan balik lewat...

Sampai di rumah, ada bau busuk pelik...
Sebenarnya memang rasa agak pelik sebab litter box tak disentuh...sejak semalam lagi.
La...rupanya dia melepas atas sofa! Kencing situ plak...
Dah lah letak Lina kat situ. Habis busuk anak aku.
Tak guna punya kucing, penat aku buat macam-macam, litterbox mahal nak mampus,
kau melepas atas sofa? macam mana aku nak cuci?

Dah, la ni hang duduklah kat luar tuh. Dah galak sangat nak protes nak duduk kat luar, silakan. Mampus pun takper. Orang nak curi? silakan. Kalau sampai kena anak aku...memang tiada maaf la.

No comments:

Post a Comment