Sunday, March 17, 2013

kempunan big apple donut

Seriously big Apple donut sangat sedap....kalau nak banding dengan dunkin donut....jauh beza. i bukan jenis orang suka makanan especially donut....tapi sejak try rasa....WOW! teringat sangat yang donut yg ada kelapa kat atas tu...sangat bersari...lemak manis...lembut...melt in your mouth.

Minggu ni balik kg ... so pesan kat driver, nanti singgah tesco mergong sebab nak beli donut.
Bukan apa tau, sebenaqnya i ada plan kuar soping dengan kak Nori ke AEON perda...nak beli donut tu lah...tetiba hubby nak balik kg.

pastu, bila sampai kat simpang alor setar/langkawi...dia straight ajer...
awat tak exit? i nak beli donut ni!!!
dia kata eh kata nak beli kat arau ajer?
donut apa ada kat arau tu cheq oi? donut pasaq malam ada la...

stress makcik teringat donut!
okeylah takpe takpe time balik nak singgah...
tiba time balik. dia kata dia sakit kepala plak! taknak singgah...
tensen lagi...
pastu dah sampai rumah mak, ingat tinggal charger tablet kat situ, kuaq rumah eh cik driver dah
duduk belakang, suh i bawak keter plak...kalau tahu tadi singgah jelah tesco. malas nak patah balik dari rumah mak tu...ish!

Here i am hungry for big apple donut.
Donut tu takdak kat Kulim ni.Kalau ada, mesti tak hingin pun...sama macam Mc D. Dulu gedik sangat nak makan...bila dah buka satu, tak pegi pun (i tak boikot biz org).
Paling dekat donut giant...donut tesco keras tak sedap...takpelah, esok i pi makan donut giant ajelah lepaskan rindu.
Ntah bila bleh pi bandaq perda, kat situ ada....BIG APPLE DONUT
da...

No comments:

Post a Comment