Saturday, April 20, 2013

I have big butt?

Semalam tanya hubby, nampak bon i macam besaq tak? (sambil pusing tunjuk bon2 kat dia)
Dia kata...susah nak jawab soalan ni...
I kata...rasa macam besaq sebab ada seluar yang susah nak masuk....(memang naik kot kat bonbon)
Nak exercise tak sempat, macam mana ya?
Hubby kata tak mau jawab soklan tu...(apa2 jawapan pun salah)

Harini sembang dengan dia....betullah rasa macam bonbon besaq nie...(dia dah buat muka bosan dah)
Tapikan, besday i minggu depan, you beli mesin exercise bonbon kat i na?
Dia tanya: hat dulu tu letak kat kampung? bawak mai balik la...
I kata: oh, hat tue, naik berjam pun tak peluh....macam mana nak kurus bonbon.
Nanti nak letak mana mesin tue?
Oh....kecik saja mesin tue....RM400+ saja. Boleh na?
Oklah....Oklah....
-Misi Berjaya!-

Mesin Idaman Kalbu

No comments:

Post a Comment