Thursday, April 2, 2015

I'm still alive...

Yes....
Alive....
Lama tak blogging. Malas + sibuk + tadak mood + stress .... macam2.
Semua ada.
Tadi, dapat emel from gugel adsen...pasal satu pos aku yang tahun bila ntah....telah violate undang2...ntah undang2 apa ntah. Ada content apa ntah yang depa suruh take down. Malas nak layan. Hangpa nak tutup akaun blog ni tutupla...bukan aku heran pun. Blog ni saja nak isi masa lapang saja pon. Sebab dapat emel tadi yang buka blog haha.

Adalah dulu aku buat review tak diiktiraf produk anti jerawat....oooo so ada tertulis jenama terkenal yang tak berkesan kat situ so maybe telah dibuat aduan oleh pihak jenama terkenal terbabit....
Kalau aku kata produk tu bagoih mesti tak suruh take down kan?
Ramai plak yang baca entry jerawat....

Hangpa tunggu la umuq 30-an mesti jerawat hilang. Sabo yer adik2.

Dah buang dah segmen adsense atau iklan kat blog aku ni. Takyahlah iklan2 ni. Mengelirukan jer bukannya aku dapat sen pon dari iklan2 tu. Baik tak payah buh...aku bukan nak cari makan dengan blog ni.

Susahlah kan nak bersuara la ni....

Kalau rajin i update lagi tentang pengalaman bersalin kali ke-3. Baby i besar as expected.

No comments:

Post a Comment

Congenital Scoliosis Hemivertebra Excision Part 2

How Aisha's Spine Looks Like (Image from google). The 2nd one : Complete unilateral failure of formation. Image from google For...