Showing posts with label Letters for Adam. Show all posts
Showing posts with label Letters for Adam. Show all posts

Wednesday, April 11, 2012

Selamat Hari Jadi Adam yang ke-8

22 Aug 2015
Assalamualaikum anak mama yang hensem...

Happy Birthday mu son. You are officially 8 years old.
Dah katam mugaddam?
Dah boleh tarannum?
Mama harap Adam menjadi anak soleh.
Kawan sekolah ramai tak?
Ada yang buli Adam? ke Adam buli orang? Ish, jangan jadi naughty boy, you are my good boy remember?
Well, I hope you are going to have a blast birthday today...
Happy Birthday to you....Happy Birthday to you...Happy Birthday dear Adam...Happy Birthday to you.
If I am around, I will play a birthday song for you...
How's your piano lesson? Is your teacher garang? I used to have a very garang teacher. I hate him.
If you hate the class, just tell your dad that you want to take a break for a while. If you miss the lesson, go back. If you feel relief, okay. 
I hope my son is a happy boy. I want you to be happy. 
Adam ada pakai speck mata?
Mama dulu darjah 5 dah start pakai...bosan tul sebab kawan-kawan ejek mama.
Zaman moden ni orang dah tak kisah sebab semua pun pakai speck sebab semua asyik tengok TV dan main game.
I hope your eyes is fine and superb because you dad has a perfect vision. I chose someone without glasses and make sure he's not wearing contact. I want a perfect vision hubby.... :)
Mama sayang Adam. Please pray for me. Bye...

Friday, August 19, 2011

Surat untuk Adam - Happy Birthday ke- 7

22 Aug 2014

Assalamualaikum my son Adam! Selamat Hari Jadi yang ke-7. Wah! Dah besar anak teruna mama. Kek besar tak? Kalau mama ada, mama mesti masakkan kek harijadi coklat untuk Adam.
Macam mana sekolah? 
Tahu tak, mama awal-awal lagi dah daftarkan Adam masuk sekolah. Risau takut tak dapat tempat dekat dengan rumah...Kalau diikutkan mama, nak masukkan Adam ke sekolah Cina tapi Opah la pulak tak bagi... dia kata biar dekat dengan akhirat bukan dunia semata. 
Apa-apapun, mama gembira dengan keputusan untuk sekolahkan Adam di sekolah kebangsaan. 
Kalau diikutkan plan mama, Adam akan ada tutor bahasa Mandarin untuk pastikan Adam tak ketingalan di dalam aspek duniawi dan ikuti kelas bahasa Arab untuk akhirat...Semoga Adam buleh catch up dengan segala aktiviti yang mama aturkan...
Ikutkan plan mama, Adam akan masuk ke kelas piano juga bila Adam dah pandai tekan c,d,e,f,g,a,b,c...
Banyak sangat plan mama...mama harap mama dipanjangkan umur untuk berpeluang mengikuti zaman persekolahan Adam, hantar Adam pergi dan tunggu Adam balik sekolah, hantar Adam kelas Qiraati, kelas piano, tolong Adam buat homework, melukis, shopping as always....
Andaikata mama tiada, ikutlah cakap ayah okay? Memang ayah sibuk dengan kerja tapi dia sangat sayangkan Adam. 
Takde apa yang mama minta cuma harapkan Adam sembahyang lima waktu, puasa di bulan Ramadan & jadi good boy. Jaga Adelina tau.
Akhir kata, Happy Birthday anakku sayang...I love you.
Ini kek B'Day Adam yang ke-4

Congenital Scoliosis Hemivertebra Excision Part 2

How Aisha's Spine Looks Like (Image from google). The 2nd one : Complete unilateral failure of formation. Image from google For...