Monday, April 16, 2012

Bila nak pilihanraya nie?????

Bosan!!! Saya bosan dengan posting orang yang anti gomen kat FB wall. Yang kena tag tu satu hal....
Cepatlah!!!
Tak suka dengan orang yang mengumpat dan menyebar fitnah tanpa bukti...
Saya suka gomen pusat sekarang ni...
Ni negeri Kedah ni apa citer gomen...hampeh serupa lebih teruk ada laa...
Hat kat Kulim ni, lagi teruk...keluar parti jadi bebas...hampeh gak kan?
Takde gomen yang sempurna di dunia...
Cuba pi duduk US baru tau langit tinggi rendah...
Orang lain dah ada atomic shelter, kita di Malaysia ni???? Masih berebut kuasa...
Kalau tetiba perang nuklear, semua jadi hampeh...
Saya suka tok det.
Saya suka Najib...salah ke? Saya tak suka wife dia tapi....suka hati saya lah.
Saya tak suka Anwar...dan wife dia dan keluarga dia...salah ke?
Yang hijau bulat tu? No komen....nanti mak saya marah saya pula.
Cepatlah PRU yang keberapa nie habis. Lega hati semua orang...

No comments:

Post a Comment