Monday, March 25, 2013

BBW

3 hari no internet sebab ribut...kecuali internet slow kat tablet. Bagus juga, banyak kerja lain boleh siap.

So, we went to big bad wolf penang...sampai gak sejak tak jadi pi kat kl. nasib baik tak pi...tak sangka wolf ada di penang.
Ingat nak haplod gambo ke fb tapi...banyak bebeno org dah boh gambo depa sopin kat situ...jadi poyo plak. Takmo tergolong dalam golongan poyo.
Lagipun aku beli bukannya nak membaca pun, nak buat home decor jer. hahaha!
Hubby kata kalau setakat nak buat perhiasan baik beli kat ikea ajer...(buku tapi bukan buku, buku tipu)
Jawab aku, mahal la kalau nak beli kat ikea, hat ni sebiji RM8 ajer...betui dak?

So, pi pun after 5, weekday, not lot's of people. Senang la nak jalan-jalan bawak budak kecik 2 orang tue. Adam nak apa? buh ajer dalam kotak tu...depa seronokla banyak buku...beli buku kat budak-budak ajer banyak...aku cari buku crochet takde...rembatlah buku kraf satu, buku cerita 2-3, buku bisnes 2-3...itu jelah. buku masakan jangan haraplah nak beli....bersepah orang kerumun kat situ. Tak koser aku. Tak minat ah masak2 nie. Hubby beli buku perang...buku moto, buku f1...dia pun nak buat perhiasan juga katanya...baguslah.

BBW, see u next year Insyallah.

No comments:

Post a Comment