Sunday, January 29, 2012

I think I do have magic powers

Buktinya...
Situasi 1:
Sampai rumah pukul 6.30pm....pukul 7.00pm dinner dah siap dan aku sedang jirus pokok bunga lepas tu angkit baju ke dalam bakul, lepas tu mandikan anak-anak...so on so forth.

Situasi 2:
Pukul 1 petang masih baring atas sofa...malas nak ke dapur. Tapi pukul 2.00pm, nasi dan rendang daging siap dan aku sedang menyidai baju di luar.

Kebayakannya situasi seperti di atas saja. He he. Betulkan? Aku pun hairan. Aku takde maid, ibu, atau sesiapa untuk membantu. Cuma tulang 4 kerat ni jelah. Inilah kuasa magis dari Allah. Aku pun kagum kadang-kadang....

No comments:

Post a Comment

Akhirnya home school menjadi pilihan - No more cry

Sebenarnya home school adalah pilihan terakhir mama.... Sebabnya mama tak yakin dapat mendidik anak mama ni sebaik cikgu2 di luar sana. M...