Monday, February 27, 2012

Apelah kejadian yang berlaku ni???

Last week, ada sekor anak kucing yang nak dilanggar pelbagai kenderaan ku selamatkan, 3 hari lepas tu...dia mati. Aku tertanya-tanya, apekah? sebab aku bawak balik, dia tak dapat susu mak dia, dia mati? 
Susu yang aku bagi tu tak sesuai? Dia dah biasa hidup dalam keadaan kotor, bila bawak balik cuci bersih, dia mati? Sayang tau, aku ingat buleh jaga kucing ni sebab dia pun dah ada gigi, so buleh makan. Senang sikit dari jaga orphaned kittens haritu. Dah...lepas paksa dia makan, terus cirit birit...lusa gone!

Aku dah serik dah, takmau dah ambik kucing dari merket ni. Biarlah. Satgi hubby aku marah lagi. Terus bergaduh sebab kucing kurap. Tak nak dah...dah 4 ekor dah kucing konon nak selamatkan ni mati...kucing ni memang dah berpenyakit...kalau ada yang nak kena gelek keter, just ambik letak tepi jer. Takmo bawak lik rumah dah. Mak kata, tu dah takdir, hang buat camner pun dia mati. Kalau tak ambik bawak balik pun dia mati jugak...dah tertulis kat dahi dia tarikh dia mati...

Okey, mood aku dah ceria sikit minggu ni. Alhamdulillah....
Order pun banyak masuk, biasalah awal bulan banyak...penat aku menghapdet status. 

Barang JSB, still tak laku. Ingat harini nak call agent iklan tapi sibuk terlupa, satgi call jugak suruh dia mai esok...mungkin buleh clear barang yang menyemak kepala hotak aku ni.

Adelina...dah wean off. Secara drastik. Aku malas nak buat slow-slow. Drastically, dia tak dapat susu mama dia, malam dia nangis aku pekup telinga aku dengan bantal, dia mintak cucu, aku kata 'takmo cucu'...last-last dia pun lupa...i am the one who's missing the moment. Yang pelik, lepas 2 minggu baru si B ni nak membengkak. Malas nak layan...sakit ooohh sakit. Janji aku dah bebas dari aktiviti tu. 

No comments:

Post a Comment

Congenital Scoliosis Hemivertebra Excision Part 2

How Aisha's Spine Looks Like (Image from google). The 2nd one : Complete unilateral failure of formation. Image from google For...