Sunday, March 18, 2012

Proud SAHM in Sungai Sedim

Well...as a SNOB person, I really tak suka...aktiviti berunsur tasik, jeram...pantai pun. Lagipun, musim tak menentu ni, rasa macam bahaya. Baru-baru ni pula dah ada orang lemas di situ...Aktiviti ni dah diletak dalam jadual sebulan lepas. Sebab ini aktiviti kelab kereta hubby...dah gitau hubby, i takmo pilah...malasla pi ayaq terjun ni...banyak pacat, kotoq...macam tulah lebih kurang ayatku. Hubby kata, ala, jomla tunjuk muka jer. 
Fikir balik, takpelah, just tunjuk muka pastu BLAH. Takmo turun. Pagi tu (semalam), ikut jadual pukul 9 am tunggu depan Hospital Kulim. Dahla, layan drama korea sampai pukul 2 pagi. Baju apa tak pack, kalut la...bawak gak baju just in case....susu lagi, minuman, roti...bekal...kan? Drive thru Mc D, sampai depan Hosp pukul 9.05 gitu...Ok, semua jumpa situ, then bertolak. Berenti kedai tepi jalan breakfast sebelum terus ke kem rekreasi....

Dalam tent...

Orang Pertahanan Awam buat aktiviti

BarbeQ

My Kids

Water looks inviting right?

Helping Daddy setting up TENT

A cat ... nice right?

A snob girl with a cat

Our camp site
Sekali....wuish, bestnya ayaq.....nak masuk nak masuk. Dah pi masuk dalam ayaq tu. Cuma Adelina takmo masuk, she's my junior SNOB. Tanah pun tak nak pijak. See for yourself. Best. Tapi biasalah orang yang bertandang ni tak reti bawa balik sampah...lemas mata i tengok sampah....walaupun i bukan jenis environmental freak, I tak buang/tinggal sampah di taman rekreasi. Sama-samalah kita menjaga kebersihan alam kita nie...chow.









No comments:

Post a Comment